OPET’ten yine bir ilk: Sürdürülebilir geleceğe 250 milyon TL’lik yeşil tahvil ihracı
OPET, sürdürülebilirlik yatırımlarını desteklemek amacıyla 250 milyon TL nominal değerinde ve 2 yıl vadeli yeşil tahvil ihracını tamamladı. OPET Genel Müdürü Özgür Kahramanzade, “Enerji sektöründeki dönüşümün hızlandığı bir dönemde gerçekleştirdiğimiz bu tahvil ihracı sürdürülebilir enerji yatırımlarımıza önemli katkı sağlayacak” dedi.